DOI: 10.20535/2307-5244.50.2020.210144
Київський університет імені Бориса Грінченка
Національний технічний університет України «Київський політехнічний інститут імені Ігоря Сікорського»
У дослідженні висвітлено різне бачення діяльності театральних колективів на території окупованої України в еміграційній періодиці, зокрема часописі «Українська дійсність» та архівних документах та матеріалах. Показано відмінність між тим, що друкували у часописі й тим, що відбувалося в реальному житті українських театрів та акторських колективів. Акцентовано увагу на тому, що в умовах окупаційного режиму український театр використовував легітимне становище для найширшого спілкування з цивільним населенням. А отже, театр став мистецьким механізмом збереження національних традицій не лише в мистецтві.
Ключові слова: нацистський окупаційний режим; преса; театр; акторський колектив; культурно-мистецьке життя.