П. С. Долганов РОЛЬ ПРОФЕСІЙНИХ ОРГАНІЗАЦІЙ ТОРГОВЦІВ У ФОРМУВАННІ ІДЕОЛОГІЇ УКРАЇНСЬКОГО НАЦІОНАЛІЗМУ

Висвітлюється роль українських торговців і підприємців, консолідованих у СУКіП (Союз українських купців і підприємців) у формуванні ідеології українського економічного націоналізму у 1920 – 1930-ті рр. З’ясовується місце СУКіП у поширенні даної ідеології серед українського населення. Також здійснюється характеристика дій СУКіП, спрямованих на реалізацію постулатів ідеології українського економічного націоналізму.

The article deals with the role of the Ukrainian merchants and entrepreneurs which were instrumental – within the framework of the Union of Ukrainian Merchants and Entrepreneurs (UUME) – to the formation of the ideology of the Ukrainian economic nationalism during the period of the 1920s – 30s. The author identifies the role of the UUME in popularization of this ideology among the Ukrainian community. The paper suggests the characteristics of the UUME’s actions aimed at implementing the ideological tenets of the Ukrainian economic nationalism.

Ключові слова: професійні організації, ідеологія, український націоналізм,

28_18_Dolganov

Опубліковано у Архів номерів, Сторінки Історії №28 | Теґи: , , . | Додати в закладки: постійне посилання на публікацію.