О. О. Салата, І. С. Тарнавський ДІЯЛЬНІСТЬ ТЕАТРАЛЬНИХ КОЛЕКТИВІВ В УМОВАХ НАЦИСТСЬКОЇ ОКУПАЦІЇ 1941–1943 рр.: уявлення та реалії (за матеріалами часопису «Українська дійсність»)

DOI: 10.20535/2307-5244.50.2020.210144

Київський університет імені Бориса Грінченка

Національний технічний університет України «Київський політехнічний інститут імені Ігоря Сікорського»

У дослідженні висвітлено різне бачення діяльності театральних колективів на території окупованої України в еміграційній періодиці, зокрема часописі «Українська дійсність» та архівних документах та матеріалах. Показано відмінність між тим, що друкували у часописі й тим, що відбувалося в реальному житті українських театрів та акторських колективів. Акцентовано увагу на тому, що в умовах окупаційного режиму український театр використовував легітимне становище для найширшого спілкування з цивільним населенням. А отже, театр став мистецьким механізмом збереження національних традицій не лише в мистецтві.

Ключові слова: нацистський окупаційний режим; преса; театр; акторський колектив; культурно-мистецьке життя.

Опубліковано у Сторінки Історії №50. Додати до закладок постійне посилання.