А. І. Махінько Становлення інклюзивної освіти у контексті модернізації загальноосвітньої школи у сучасній Україні

DOI: 10.20535/2307-5244.48.2019.176395

Національний технічний університет України «Київський політехнічний інститут імені Ігоря Сікорського»

У статті висвітлюються становлення інклюзивної форми освіти, дина-
міка зміни кількості інклюзивних класів у загальноосвітніх закладах, аналі-
зуються нормативно-правова база та проблеми, що виникають у ході впро-
вадження інклюзивного навчання до вітчизняної системи освіти.

Ключові слова: інклюзія, інклюзивна освіта, інтеграція, діти з особливими потребами, інклюзивний клас.

48_17_Makhinko

Опубліковано у Сторінки Історії №48 | Теґи: , , , , . | Додати в закладки: постійне посилання на публікацію.